פרגולות וסוככים בישראל
הנך נמצא כאן:
»

שיווק סוככים

עוד על שיווק סוככים:

דקו צל

סוככים הפכו, עם השנים, לנחלתם של ישראלים רבים. לא קשה להבין מדוע: הם כוללים בתוכם אינספור יתרונות, ובכלל זה הגנה מפני שמש או גשם, או לחילופין שיפור מראה הבית בעשרות מונים. עם זאת, כשמדברים על סוככים לא ניתן להוציא מהמשוואה את הגורמים שלוקחים על עצמם את המשימה המורכבת של שיווק סוככים.

על שיווק סוככים

בדומה לתחומים אחרים, שיווק הסוככים כולל בתוכו מגוון רחב של פעולות. התכלית העיקרית של אלה היא אחת: הבאת המוצרים לידיהם של הלקוחות הסופיים, לרוב יחד עם הרכבתם בפועל. ואגב, מיותר לציין כי מלאכת השיווק כוללת בתוכה הן סוככים מדגמים בינלאומיים מובילים אשר מיובאים ארצה, והן כאלה המוכנים בישראל, לא פעם לפי דרישה ספציפית של הלקוח.

חשוב לתת את הדעת על נקודה נוספת, והיא ששיווק סוככים כולל בתוכו גם אוכלוסיות יעד שונות. חלק מהסוגים של הסוככים מיועדים למגזר הביתי, בעוד אחרים לבתי עסק, למוסדות ציבוריים וכן הלאה. בדרך כלל, כשגורם מסוים מתמקצע בשיווק הסוככים לאוכלוסיה מסוימת, הוא גם יידע להתאים אותם לצרכיה במידה הרבה ביותר.

שיווק בעידן הדיגיטלי

כיצד יכולות חברות המתעסקות בשיווק סוככים להציע את מרכולתן לכל דורש? כאן, אפשר להצביע על מספר שיטות עבודה עיקריות, המאפיינות את העידן המודרני.

  • אולמות התצוגה - נכון, סוככים מורכבים לרוב על פי התנאים במקום המיועד, וקשה להתרשם מהם במקומות אחרים. ועדיין, אולמות התצוגה הם כלי מרכזי בו נעזרות חברות המשווקות סוככים. הם מאפשרים ללקוחות הפוטנציאליים לראות את מגוון החומרים, הצורות והגדלים של הסוככים, ובכך למעשה להתקדם לעבר הבחירה המושכלת.
  • אתר האינטרנט - כיום, אנשים רבים מבצעים את הקניות החשובות שלהם באמצעות האינטרנט. כאן, נראה במבט ראשון כי תחום הסוככים נמצא מעט מאחור, ולו מכיוון שקשה להתרשם מהנתונים שלהם בתנאים אלה. ועדיין, האינטרנט מהווהכלי מצוין לחברות להציג את מגוון הדגמים שלהן, ובכך לתת ללקוחות מושג כללי על מגוון האפשרויות העומדות בפניהם.
  • גלריות וקטלוגים - אמצעי שיווקי אחר הוא הגלריות והקטלוגים השונים. אלה ניתנים להורדה באתרי אינטרנט שונים, או לחילופין מחולקים ללקוחות המגיעים לאולמות התצוגה. כך, אפשר להתרשם מהדגמים באופן ראוי, וגם להחליט על כך בזמן המתאים לכך ביותר, ללא כל לחצים או נסיונות שכנוע של אנשי מכירות.

אז איך מתחילים?

מעוניינים לרכוש סוכך? כצעד ראשון, עליכם למפות את מגוון האפשרויות העומד בפניכם. בישראל, עשרות חברות עשויות להכריז על עצמן כמומחיות בשיווק, ייצור והרכבת סוככים. ממש לא בטוח שהן אכן כאלה.

חיוני לבדוק, עקב כך, כי החברה מחזיקה בכל הרשיונות הנדרשים לשיווק סוככים, וכן עומדת בתקנים הנוגעים לכך. ואגב, גם הנסיון המקצועי וההכשרות של המתקינים עצמם מהווים משתנים חשובים. בדרך כלל תהיה הלימה בין ההיבטים האלה, אך לא תמיד.

רצוי לבחור אך ורק בחברות אשר מתמחות בסוג הסוכך שמעוניינים בו, ומחזיקות בניסיון רב שנים בשיווקו. גם אזור הפעילות חייב להילקח בחשבון: ישנן חברות אשר פועלות בפריסה ארצית, ולעומתן כאלה אשר באזורים מוגדרים מראש. מדריכי נותנים שירותים, הזמינים במקומות רבים באינטרנט, יוכלו בוודאי לספק מענה לשאלה הזו.

הסוגיה הכלכלית הבלתי נמנעת

לבסוף, לא ניתן שלא להתייחס גם לסוגיית המחיר. רכישה של סוכך מגיעה ברוב המקרים לאלפי שקלים. זהו סכום המבטא בהחלט את יתרונותיו לבית, אך גם כזה שלא ניתן להתייחס אליו בביטול. צרכנות נכונה היא קריטית, בהקשר הזה.

תחום הסוככים ומוצרי ההצללה בישראל נחשב לפתוח, ומאופיין בתחרות רבה. כתוצאה, כל חברה המתעסקת בשיווק סוככים עשויה להחליט על סכום אחר הנדרש לרכישה, להרכבה או לשירותי תחזוקה שונים. לכן, מומלץ מאד לבצע השוואת מחירים, ולראות איזו הצעה היא אכן המשתלמת ביותר.

שתף תוכן זה עם חבריך!

מחירי סוככים משתנים בהתאם לסוג הסוכך ופרמטרים נוספים. במחירון סוככים ,תקבל אומדן להשקעה בסוכך

קרא עוד

מחירי פרגולות משתנים בהתאם לסוג הפרגולה ופרמטרים נוספים. במחירון פרגולות תקבל אומדן להשקעה בפרגולה

קרא עוד

מחפש חברות ייצור, תחזוקה, שיפוץ פרגולות/סוככים? כנס לאינדקס בעלי המקצוע של israel-awnings

קרא עוד