פרגולות הן מאמצעי ההצללה האהובים ביותר שיש. בין אם מדובר בפרגולות עץ, פרגולות אלומיניום או פרגולות חשמליות - רוב רובם של בעלי הבתים ישמחו להתקין אותן בבתיהם. אבל, מה לגבי עבודתם של מתקיני ומוכרי הפרגולות? להם יש משימה חשובה ולא תמיד קלה במיוחד: שיווק פרגולות. אז איך זה נעשה בפועל?
כמו בכל תחום שהוא, יצרני הפרגולות חייבים לחשוב על המטרה של קהל היעד, כלומר: הצרכנים. הם צריכים לשאול את עצמם - מדוע שאדם מסוים ירצה לרכוש פרגולה, מלכתחילה? ואם ירצה - מדוע דווקא את הפרגולה הזו ולא את הפרגולה של מישהו אחר.
כמובן שלכל השאלות הללו ישנן כמה תשובות. מבחינת הצורך בפרגולה, התשובה די ברורה: אדם שרוצה לשבת בחוץ מבלי להיות תלוי במצב מזג האוויר, ישמח להתקין פרגולה בביתו, משום שהיא תגן עליו בצורה נפלאה מנזקי מזג האוויר. לא קשה למצוא אנשים שיסכימו לכך ושאפילו חשבו להתקין פרגולה אצלם בבית.
המשימה הקשה יותר של שיווק פרגולות היא, כמובן, זו שמנסה לשכנע את הלקוח כי הפרגולה הספציפית של אותו יצרן היא הטובה ביותר. כיצד הוא יכול לעשות זאת? בעזרת הבלטת היתרונות השונים ו'פינוק' של הלקוח בהטבות שונות או מבצעים.
אותו משווק חייב לשאול את עצמו מה הם היתרונות שיכולים לשכנע אדם מסוים לרכוש את הפרגולה דווקא אצלו ולא אצל המתחרים. לשאלה הזו גם כן ישנן כמה וכמה תשובות שיכולות בהחלט לכוון אותו למקום הנכון.
ראשית, הוא יכול להשתמש במבצעים והטבות, בהנחות מפליגות ובמחירים נמוכים כדי למשוך לקוחות. זוהי פעילות שיווקית די בסיסית ומוכרת, שתמיד עובדת. רבים ממליצים להשתמש בה בעיקר בתחילת הדרך, כדי למשוך לקוחות ראשונים שיתנסו במוצר החדש. אבל, זו אסטרטגיה שיווקית בה אפשר להשתמש לארוך כל הדרך, בנקודות מסוימות.
אפשרות נוספת היא התמקדות ביתרונות הקבועים, אלו שתמיד יעמדו לזכותו של היצרן - כמו הדוגמאות שהבאנו בכותרת המשנה האחרונה: פרגולות שעשויות מעץ גושני ('גוש עץ' אחיד ולא בליל של עצים או פיסות עץ שחוברו יחד), חומרי גלם איכותיים, מתקינים בעלי ניסיון של שנים רבות בתחום - כל אחד מאלו עשוי בהחלט לשכנע לקוחות פוטנציאליים.
בעולם הפרגולות, כמו בכל תחום עסקי ותחרותי אחר, השיווק לא נפסק אף פעם. מדוע? משום שעבודות שיווק חייבות להימשך כל העת, לתחזק את שמו של העסק ולדאוג שהחשיפה אליו לא תרד. למעשה, במקרים רבים פעולות השיווק השונות נעשות כדי להרחיב את מעגל האנשים שנחשפים לעסק.
חשיפה גדולה מבטיחה כמובן הכנסות יותר גדולות. כיצד? בואו נניח שבכל שבוע נחשפים עשרה אנשים לעסק המדובר. מתוכם, שלושה חושבים על התקנת פרגולה בביתם ואחד מתוך השלושה יחליט לעשות זאת דרך אותו עסק אליו נחשף.
אם פעולות השיווק השונות יחשפו את העסק בפני 30 אנשים מידי שבוע, הרי שכמות האנשים שיבקשו את השירות של אותו עסק, באותו פרק זמן, יהיה גדול פי שלושה. זהו שיווק מוצלח, וכך צריך להתנהל שיווק פרגולות באופן קבוע. זו הדרך להצלחה של עסק באשר הוא, בין אם הוא שייך לעולם ההצללה, הצרכנות, האופנה או כל נושא אחר.
מחירי סוככים משתנים בהתאם לסוג הסוכך ופרמטרים נוספים. במחירון סוככים ,תקבל אומדן להשקעה בסוכך
קרא עודמחירי פרגולות משתנים בהתאם לסוג הפרגולה ופרמטרים נוספים. במחירון פרגולות תקבל אומדן להשקעה בפרגולה
קרא עודמחפש חברות ייצור, תחזוקה, שיפוץ פרגולות/סוככים? כנס לאינדקס בעלי המקצוע של israel-awnings
קרא עוד